Гарантія та повернення товару
Магазин Kiss Store надає гарантію на відсутність в товарі заводських дефектів абсолютно на всю продукцію в магазині.
Також, в нашому асортименті присутні товари з довгостроковою гарантією на 1 рік або більше Далі про все детально.
Обмін товару з виробничим браком або дефектом
Контактний номер телефону +380636796846
При отриманні товару обов'язково ознайомтеся з його цілісністю і працездатністю. Це не обов'язково робити прямо біля кур'єра або співробітника пошти. Сміливо забирайте посилку і перевіряйте її в комфортній атмосфері. Головне - проведіть перевірку в день отримання товару, а в разі виявлення дефекту повідомте про це нам протягом 24 годин з моменту його отримання.
Правила обміну товару з виробничим браком або дефектом
Якщо в ході перевірки, Ви виявили, що придбаний товар має виробничий брак або дефект, не варто переживати!
Ми замінимо бракований товар на новий, при цьому ми покриваємо витрати за пересилку в обидві сторони.
Потрібно повертати чистий товар, який не був у використанні, в його оригінальній фірмовій упаковці, в тій же комплектації, в якій Ви його отримали (зарядний кабель, інструкція, тощо).
Після отримання товару ми проводимо його діагностику задіюючи відеозйомку починаючи з розпакування посилки з потенційно дефектним товаром.
При підтвердженні виробничого браку
Ми відправляємо Вам на заміну новий товар. На практиці це займає 1-2 дні з моменту його отримання. Але формально, ми залишаємо за собою право провести заміну не пізніше 14-ти днів від дати отримання товару.
Витрати за послуги транспортної компанії по обміну товару в обидві сторони ми беремо на себе.
Якщо виробничий брак не підтверджується
Ми повідомляємо про це Вам, а при необхідності відправляємо відео діагностики з доказами. У цьому випадку витрати за пересилку товару лягають на покупця. Товар буде відправлений Вам назад по вартості його доставки.
Як заявити про несправність виробу
Просто напишіть на номер в шапці сайту або в додаток де ви вели переписку з нашим менеджером
Обмін товару належної якості
Предмети особистої гігієни належної якості не підлягають поверненню або обміну відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994р. Перелік товарів, які не підлягають поверненню або обміну:
-корсетні товари;
-натільна і постільна білизна;
-панчішно-шкарпеткові вироби;
-пір’яні та пухові вироби;
-рукавиці;
-розчіски, гребінці, масажні щітки;
-товари в аерозольній упаковці;
-парфюмерно-косметичні вироби;
-лікарські препарати і засоби;
-предмети особистої гігієни і товари, що дотикаються до інтимних частин тіла та слизових.
Товари з довгостроковою гарантією
У нашому магазині ви знайдете велику кількість товарів з довгостроковою гарантією від Kiss Store на 12 або 24 місяці. Це всі товари які в собі мають акумулятор або працює від батарейок.
Що таке довгострокова "гарантія від Kiss Store"
Гарантія від Kiss Store - це відмінна перевага і зручний сервіс, котрий прийшовся до вподоби багатьом нашим клієнтам. Все доволі просто:
У разі настання гарантійного випадку на виріб у якого є гарантія від виробника, заміну на новий товар буде здійснювати Kiss Store, безпосередньо. Це означає, що ми оперативно замінимо вам товар на новий, прямо з нашого складу. А з процедурою обміну неробочого товару виробникові будемо розбиратися вже самі, тим самим позбавляючи Вас потреби в тривалому очікуванні.
Правила заміни товару з тривалою гарантією
При настанні гарантійного випадку необхідно заявити нам про факт несправності. Постарайтеся повідомити нам максимум наступної інформації:
Номер замовлення або ТТН за яким даний товар був відправлений;
ПІБ і мобільний номер телефону одержувача посилки;
Серійний номер товару (якщо такий присутній).
Форма заяви на обмін товару по гарантії, а також наші контакти для консультації або усної подачі заяви, ви знайдете внизу цієї сторінки.
Ми фіксуємо проблему і повідомляємо Вам дані для повернення неробочої іграшки до нас.
Товар необхідно повертати чистим, в його оригінальній фірмовій упаковці, в такій самій комплектації, в якій Ви його отримали (зарядний кабель, інструкція, тощо).
Витрати за пересилання товару на гарантійний обмін в обидві сторони оплачує покупець.
Після отримання товару ми проводимо його діагностику задіюючи відеозйомку починаючи з розпакування посилки з потенційно дефектним товаром. Це необхідна процедура для подальшої рекламації несправного товару виробникові.
Після відеофіксації несправності товару, ми відправляємо Вам новий товар на заміну. На практиці це займає 1-2 дні від моменту отримання нами посилки. Але формально, ми залишаємо за собою право провести заміну не пізніше 14-ти днів від дати отримання товару.
Якщо виріб більше недоступний, або ж знятий з виробництва, ми запропонуємо Вам аналогічні варіанти з того ж цінового сегмента, з максимально схожими технічними характеристиками.
Причини по яким може бути відмовлено в заміні товару по гарантії
Товари з механічними або навмисними ушкодженнями гарантії і поверненню не підлягають. Гарантія поширюється тільки на несправності, які виникли при правильній експлуатації виробу, передбаченої заводом виробником.
В обміні товару може бути відмовлено якщо діагностика не підтвердила заявлену несправність. В цьому випадку ми надаємо відео з доказами перевірки.
Товар повинен бути в своїй оригінальній фірмовій упаковці і комплектації. В іншому випадку в заміні товару по гарантії може бути відмовлено.
Зверніть увагу, що виріб котрий відправляється на діагностику і заміну має бути чистим.
Інші питання по гарантії
Якщо якісь питання залишилися вам не зрозумілими то просто звертайтесь за номером +380636796846